30.01.2020
Táto smernica upravuje práva a povinnosti Kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom.
Spotrebiteľom je Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou a ktorý pri uzatváraní kúpnej zmluvy prostredníctvom Internetového obchodu Predávajúceho nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti.
Doprava
Cieľom našej spoločnosti je v maximálnej možnej miere prispôsobovať logistiku potrebám našich zákazníkov a garantovať vám pravidelnosť dodávok vášho tovaru v stanovený deň.
V závislosti na sídle a dostupnosti zákazníka vám bude pri registrácii poskytnutá informácia, či ste zaradený do rozvozového plánu predávajúceho “ rozvoz ZEMPLÍN“ alebo dodávky tovaru budú uskutočňované externou dopravou.
Dodávateľ má právo upraviť rozvoz z externej dopravy na dopravu "rozvoz ZEMPLÍN" a naopak, a to v prípade, že nastanú oprávnené dôvody , ktoré môžu byť ovplyvnené aktuálnymi dopravnými možnosťami predávajúceho.
Pri doručovaní tovaru kuriérom a obdržaní objednávky do 12.00 hod. je v prípade balíkovej prepravy štandardný čas doručenia nasledujúci pracovný deň, v prípade paletových zásielok je čas doručenia 24 až 48 hodín. Pri nedoručení objednávky do 12.00 hod. tieto budú expedované až nasledujúci pracovný deň.
Pri zasielaní tovaru podľa rozvozového plánu spoločnosti je nutné, aby objednávky kupujúceho boli doručené do 12.00 hod. dňa predchádzajúceho dňu rozvozu.
Objednávky zaslané po 12.00 hod. budú doručené až s nasledujúcim rozvozom.
Prosíme kupujúcich, aby rešpektovali, že okamžité preberanie tovaru pri výkladke nie je možné.
Rozvozový plán spoločnosti ZEMPLÍN, s.r.o., Humenné
Objednávanie tovaru a podmienky vrátenia tovaru
Minimálna hodnota objednávky je stanovená na 30,- € bez DPH.
Objednávky tovaru prijímame formou elektronickej objednávky, mailom alebo telefonicky. Kupujúci dostane potvrdenie o prijatí objednávky, čím sa potvrdí jej záväznosť.
Potvrdenie objednávky slúži aj na overenie správnosti druhu a počtu objednaného tovaru. V prípade, že v deň doručenia tohto potvrdenia nezašle zákazník písomné námietky k tejto objednávke, táto sa považuje za potvrdenú, záväznú a definitívnu.
Zákazník je informovaný o stave vybavenia jeho objednávky týmto spôsobom:
Kupujúci nemá zákonný nárok na bezdôvodné vrátenie tovaru, ktorý si záväzne objednal. Prípadné vrátenie tovaru je podmienené schválením podľa interných predpisov našej spoločnosti. Kupujúci môže o vrátenie požiadať maximálne v lehote troch mesiacov od zakúpenia tovaru. V prípade, ak bude vrátenie tovaru schválené kompetentným zástupcom predávajúceho, toto podlieha spoplatneniu vo výške 30 % z hodnoty vráteného tovaru bez DPH.
Odberateľ je povinný v tomto prípade doručiť tovar na adresu dodávateľa. Tovar musí byť vrátený nepoškodený a v pôvodných obaloch. Až po tejto kontrole bude odberateľovi vystavená faktúra za manipulačný poplatok a zároveň dobropis na vrátený tovar.
Reklamácie
Predávajúci poskytuje záruku na predávaný tovar v zmysle platných právnych predpisov. Reklamácie na dodané množstvo a zjavné vady sa uplatňujú v lehote do 3 dní od ich prevzatia písomnou formou. Pri spojovacom materiáli sa „množstevné“ reklamácie uznávajú len mimo tolerancie elektronických váh, t.j. +/- 3%.