07.02.2024
Práve ste prejavili záujem o výrobok značky HAAS+SOHN. Potrebujete výrobok zapojiť, riešiť bežnú údržbu, či riešiť reklamáciu? To všetko Vám dokážeme zabezpečiť. Naša spoločnosť je autorizovaným predajcom produktov HAAS+SOHN a zároveň sme aj ich servisným strediskom. Štandardná záručná doba na tieto výrobky je 2 roky, spoločnosť HAAS+SOHN Vám však ponúka možnosť predĺženia záruky na 3 roky.
Ako získate predĺženú záruku? Stačí ak si stiahnete aplikáciu a zaregistrujete v nej svoj spotrebič najneskôr do 4 týždňov od jeho nákupu.
Veríme však, že spotrebiče tejto značky Vám budú robiť radosť oveľa dlhšie. Niekedy si však technika postaví hlavu, niekedy to závisí od spôsobu užívania a stane sa, že aj nový spotrebič potrebuje servis o čosi skôr. V prípade štandardnej reklamácie stačí, ak nám prinesiete záručný list s výrobným číslom a doklad o zakúpení a budeme Vašu reklamáciu riešiť.
Máte problémy s netesniacimi dvierkami, prasknutým sklom alebo rozpadnutým šamotom vo vašom vykurovacom telese? Nechajte nás premeniť tieto starosti na minulosť!
V našej ponuke služieb pozáručného servisu nájdete napr.:
V prípade záujmu kontaktujte prosím nášho zamestnanca e-mailom na chocholak@zemplin.sk alebo telefonicky na tel. čísle: 0903 490 517, príp. 0905 528 079.
S naším pravidelným servisom si ušetríte starosti a udržíte svoje vykurovacie teleso v perfektnom stave.